İç Paydaş Toplantısında Öğrenci Temsilcileriyle Bir Araya Gelindi.
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü tarafından, MÜDEK akreditasyon çalışmaları kapsamında 5 Haziran 2026 Cuma günü saat 15.00'te bölüm öğrenci temsilcilerinin katılımıyla İç Paydaş Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda bölümün eğitim-öğretim süreçleri, laboratuvar olanakları, ders içerikleri, sosyal ve akademik faaliyetleri ile öğrencilerin bölüme ilişkin görüşleri değerlendirildi.
Öğrenci temsilcileri tarafından iletilen öneri, talep ve şikâyetler dinlenerek kayıt altına alındı ve bölümün sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında değerlendirilmek üzere görüşüldü.